נניח ויש לקוח שנקרא "חברה בע"מ 2008" ומוציאים ללקוח הזה חשבונית מס. הלקוח, אחרי שמנפיקים לו חשבונית, מודיע ששינה את השם.
כדי לשנות את השם הלקוח יש לגשת לחיפוש->לקוחות->לאתר את הלקוח וללחוץ על הכרטיס שלו.
לאחר שהגענו לכרטיס הלקוח נכתוב את השם החדש במקום השם הישן בשדה "שם הלקוח".
כדי לשנות את השם הלקוח יש לגשת לחיפוש->לקוחות->לאתר את הלקוח וללחוץ על הכרטיס שלו.
לאחר שהגענו לכרטיס הלקוח נכתוב את השם החדש במקום השם הישן בשדה "שם הלקוח".
לצורך הדוגמא שלנו, נקרא ללקוח בשם "חברה בע"מ 2009".
כעת בכל פעם שנרצה להפיק מסמך חדש ללקוח, השם החדש יופיע אוטומטית בשדה "שם לקוח" בעת הפקת המסמך.
נניח ועובר זמן מה לאחר שהפקנו מספר מסמכים ללקוח עם שמו החדש, הוא פתאום יוצר קשר ומבקש מאיתנו לשלוח לו חשבונית לפני שנה כשהיה מוכר אז במערכת בשם "חברה בע"מ 2008".
כל מה שעלינו לעשות הוא לגשת לחיפוש->מסמכי הנהח"ש->לבחור בשם הלקוח החדש ולהגדיר את נתוני המסמך עם תאריך העבר שבו הוא הופק->ללחוץ על שם המסמך ואז על דוא"ל.
לסיכום: שינוי שם הלקוח בכרטיסו מעדכן את השם שעליו יופקו המסמכים הבאים עבור אותו לקוח, יחד עם זאת המערכת תציג את מסמכי העבר השייכים ללקוח בתוצאות החיפוש בדיוק עם אותם פרטים שהיו נכונים לאותה נקודת זמן.