iCountLogo-w.svg

מה שרצית לדעת, ויותר.

שליחת דו"ח מסכם ללקוח לפי תיקון 33 לחוק הגנת הצרכן

לפי תיקון 33 לחוק הגנת הצרכן, כל עסק שנמצא עם לקוח שלו בעסקה מתמשכת צריך לשלוח ללקוח הזה דוח מסכם שמציג ללקוח את פירוט כל העסקאות והתשלומים מהשנה שעברה. את הדוח הזה יש לשלוח בחודש מרץ של השנה העוקבת והדוח צריך לכלול סיכום של החיובים וסיכום של החוב הפתוח מול הלקוח במידה ויש. במידה ויש ספקות האם העסק שלך צריך או לא צריך לשלוח דו"ח כזה ללקוחות שלו מומלץ להתייעץ עם עורך דין.

מערכת iCount מאפשרת שליחה אוטומטית של דוח כזה לכל הלקוחות. לקוח שיקבל דוח כזה יראה את הנתונים הבאים:

  • פירוט של כל החשבוניות, הקבלות, החשבוניות מס קבלה והזיכויים החל מהראשון לינואר ועד ל 31 לדצמבר של השנה החולפת
  • סיכום של כל החיובים שבדוח
  • סיכום של כל התשלומים שבדוח
  • במידה והחיובים אינם זהים לתשלומים תוצג ללקוח יתרת חובו לשנה שחלפה

 

הדו"ח עצמו יישלח למייל של הלקוח ב15 למרץ ברגע שמפעילים את האפשרות הזו במערכת->הגדרות->אוטומציה->דוחות:

לאחר שליחת הדו"ח ללקוחות, המערכת תוציא מייל מסכם למנהל המערכת בו תהיה תזכורת לכך שהמייל הזה נשלח + סיכום מידע לגבי השליחה.

לא מצאת מה שחיפשת?
לא מצאת מה שחיפשת? צוות התמיכה שלנו ישמח לעמוד לשירותך כאן
עוד באותו נושא
שגיאות אשראי
חיבור חשבון לאומי ישירות לiCount
חיבור למערכת חשבוניות ישראל
מסוף הסליקה המובנה
iCount Sign
API
יצירת הצעת מחיר
יצירת חשבונית מס קבלה
יצירת קבלה
יצירת מסמכים
הצמדה למדד
שימוש ראשון
וולטרים – הנה השאלות הכי נפוצות שקיבלנו משליחי Wolt
איזה מסמך להפיק כשלקוח משלם לי?
חיבור לקארדקום / ווריפיי